14 Mayıs 2009

CM 01 - 02 ile Gerçek FCB'nin Farkı



CM 01 - 02'den sonrasıyla hiç ilgilenmedim. Bu versiyonun data kısmını ise sürekli update ettim http://www.champman0102.co.uk/ adlı siteden. Galatasaray'ın oyuncularının özellikleri Euro 2008 sonrası çok iyi bir duruma geldi.

İlginç olan, bu oyunu yıllardır oynarım, çok abartı yenilmezlik serisi rekorlarım vardır ama reel hayattaki bir takımın başarısı, attığı gol, aldığı kupa hiçbir zaman oyundakinden daha iyi olmamıştı, en azından benim takımlarında. FC Barcelona bu durumu da kırdı ya, helal olsun. 2 yılda 3 gol ortalamasını bir türlü yakalayamadım, 2.60 şu an, üstelik de % 5 oynanan maç / mağlubiyet oranının da üstündeyim, 8 mağlubiyet ile. 107 gol atılmış reel rekoru kıramayıp 104'te kaldım 2. sezon, bütün kupaları almama rağmen.

Durum fotoğrafta görülüyor.

14 Mayıs 2009

A. Eren loğoğlu

2 yorum:

Ali Ece dedi ki...

o chapman'dan indirilen update'le ben de oynuyorum, BJK ile 9 yıldır şampiyonum ama aslında bizde de maharet var. Yine de dataları verenleri kınıyorum bu vesileyle. İlk sezon Karhan'ı al kimi çalıştırırsan, orta üçlünün ortasında geriye ok çıkartarak, 8.50 ortalama ile oynuyor

A. Eren Logoglu dedi ki...

Datalarda zaman zaman yanlışlıklar oluyor elbette, 2 takım denedim ben son March update ile, Galatasaray ve Barça. 2'sinin de savunma önü oyuncuları Topal ve Toure 8.50 üzeri, yaklaşık oynadı, belki bug, belki benzer taktikler dolayısıyla olabilir. Galatasaray ile ilk 2 yıl CL'yi alınca, sıkılıp bıraktım. İlginç olan ve yazıda da belirttiğim Barça'nın oyundaki halinin, gerçekten iyi olamayışıydı.