20 Ocak 2011

Xavi Röportajı



Ballon D'or hakkında;

Bundan birkaç sene önce ödül için 3 Barça oyuncusu aday olacak deseler, delirmişsiniz diye karşılık verirdim. Çok mutluyum bu yüzden. Messi, kesinlikle en iyisi ve belki de tarihin en iyi beş oyuncusundan biri.

Bizim istikrarımızı bozmak için ödül olayını kullanmalarını komik buluyorum. Daha önce de pek çok yol denediler. Şimdi de Ballon D'or. Leo'nun kazanması gayet adildi ve sürpriz değildi.

Madrid'in huzurumuzu kaçırmak için her şeyi deneyeceği çok açık, biz buna gülüp geçiyoruz. Ne kadar başarılı olabileceklerini göreceğiz!

Politik konular hakkında, seni, Puyol ve Pique'yi tuzağa düşürmeye çalışıyor Madrid basını şeklindeki soruya;

Bakın, ben bir Katalanım, Barça taraftarıyım ama İspanya için oynamakla da gurur duyuyorum. Benim oynamamı istedikleri sürece de gitmeye devam edeceğim. Siyaset ve tarihi birbirinden ayırıyorum. Siyasete hiçbir zaman eğilimim olmadı. Ben bir futbol sevdalısıyım, çok şanslıyım ki işim için servet niteliğinde paralar kazanıyorum, kalbimin çarptığı kulüp ve dünya şampiyonu bir ulusal takım için oynuyorum. Bu bir cümbüş.

Orjinali ve tamamı için:

http://www.intereconomia.com/noticias-gaceta/deporte/%E2%80%9Cme-hace-gracia-que-ahora-intenten-desestabilizarnos-balon-oro%E2%80%9D

20 Ocak 2011

A. Eren Loğoğlu

2 yorum:

BasitOyna Blog dedi ki...

Xavi'nin soğuk kanlılığına ve profesyonelliğine hayranım. Düşünün, bir adam belki psikolojik olarak rakiplerini en iyi yıpratan hocalardan biri. Ama bu Xavi için sorun değil. Şöyle diyor: "Bizim için sorun değil, artı motivasyon!"

Eline sağlık dostum.

Doğan Kelleci dedi ki...

Bu Ballon d'Or ödülünden sonra ben de dahil bu arayı bozma işinden tedirgin olanlar oldu.
İlk önce uçakta verilen birliktelik mesajı ve şimdi Xavi'nin bu cevabı ağzının salyaları akanları olduğu yere çivilemiştir.

Xavi gerçekten mükemmel bir adam ve muhteşem bir futbolcu.

O'nu ilerde Barcelona'nın başında göreceğimizden hiç şüphem yok.