10 Eylül 2010

Roger @ US Open 2010



Geçenlerde Roger, Rafa hakkında bazı açıklamalarda bulunmuş;

http://www.ntvspor.net/haber/tenis/22786/%E2%80%9Cnadal-en-iyisi-degil%E2%80%9D

Rafael Nadal, henüz 24 yaşında 8 Grand Slam turnuvası şampiyonluğu yaşadı. Roger Federer'in ise rekor kitaplarına geçen 16 Grand Slam zaferi bulunuyor. Ancak bazıları, İspanyol raketi Federer'den daha büyük bir tenisçi olarak görüyor. Bu konu Amerika Açık mücadelesi sürerken Federer'e soruldu. İsviçreli raket, Nadal'ın kendisinden daha iyi bir tenisçi olarak nitelendirilebilmesi için, en az 1 kez Amerika Açık'ı kazanması gerektiğini savundu.

Tüm Grand Slam turnuvalarında mutlu sona ulaşmayı başarabilen 5 tenisçiden biri olan Federer; "Nadal ile mücadele beni daha iyi bir tenisçi yaptı. Ancak Nadal'ın "En iyi etiketini" alabilmesi için, Amerika Açık'ta da zafer yaşaması şart. Ben de uzun süre Fransa Açık'ı kazanmayı başaramamıştım. Ancak aramızdaki fark, ben Fransa'da zafere ulaşmadan önce 2 kez final oynadım, Nadal ise henüz Amerika Açık'ta yarı finalin ötesini göremedi" diye konuştu. Federer bununla birlikte, Nadal'ın henüz çok genç olduğunu vurguladı ve kariyeri sona erdiğinde, kendisinden daha büyük bir tenisçi olarak anılabileceğini kabul etti. Rafael Nadal'ın, 5 Fransa Açık, 2 Wimbledon ve 1 de Avustralya Açık'ta şampiyonluğu bulunuyor.
Yanlış bir şey göremiyorum düşüncelerinde. Kendisini geçebileceğini, yaşının genç olduğunu ancak şu an gerisinde yer aldığının kabul edilmesi gerektiğini söylüyor, % 100 katılıyorum.

Öyle ya da böyle, formunda ya da formsuz, zamanı geçti ya da geri döndü ne derseniz deyin Federer Amerika Açık Yarı Finali'nde ve rakibi Djokovic. Karşı taraftan Nadal bekleniyor, umarım gelir de finalde, sert zeminde dersini alır Fedex'den ve bu karşılaştırma mevzusu yeniden ve farklı bir sürece doğru ilerler.

10 Eylül 2010

A. Eren Loğoğlu

2 yorum:

rıza yaşar dedi ki...

sonuç çok açık...

alessandro del piero dedi ki...

nihayet roger ve sen de en büyüğün rafa olduğunu kabul ettiniz..

olsun gelmiş geçmiş en büyük 2. olmak da fena sayılmaz :)