30 Eylül 2010

Rıza Çalımbay'ın Sözleri & FDD



Pek üzerinde durulmadı, arada kaynadı gitti sanki Rıza Çalımbay'ın sözleri;

Çalımbay, bazı futbolcuların kendilerini kulüpten üstün gördüğünü belirterek, şunları kaydetti: “Kadro dışı bıraktığımız Ümit Karan’ın bazı futbolcuları arayarak ‘İyi oynamayın, Rıza hoca gitsin, tekrar geleceğim’ dediğini duydum. Ümit’e ‘Yanlış işlerle uğraşma’ dedim.”
Haberin gerçeklik payına dair şöyle bir yargı oluşturdum zihnimde, Rıza Çalımbay ve Ümit Karan'ın ekranlarda sergiledikleri davranışların sonucu olarak iki isim üzerinde karakter analizi yapıp. Yanlış da olabilir elbette, Rıza Çalımbay yalan söylüyordur, Ümit Karan da böyle birşey dememiştir ama ben tam tersine inanıyorum nedense, bu karakter analizinden ötürü.

Ve bu tür durumların Galatasaray'da da vuku bulabildiğine dair örnek olabilir bu, Ümit Karan özelinde.

Yazının tamamı;

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalHaberDetay&Date=&ArticleID=1021398

Konuyla ilgili eski bir yazım;

http://erenlogoglu.blogspot.com/2010/08/futbolcuya-dayal-duzen-v20.html

30 Eylül 2010

A. Eren Loğoğlu

Hiç yorum yok: